- Wilma11 augustus 2018 om 19:09
Sinds lange tijd heb ik het gevoel dat er warm water langs mijn been naar onder vloeit. Maak niet uit of ik sta of lig. Heel raar gevoel.
12 reactiesReagerenJohn (moderator)
12 augustus 2018 om 10:43Dat kan door een irritatie van zenuw komen. Ga met de klachten naar de huisarts
ReagerenHedwig26 mei 2020 om 22:13Dat heb ik ook regelmatig
ReagerenTamara23 januari 2023 om 15:37Was u al bij een dokter geweest? Want ik heb dit nu ook sinds een week ongeveer soms bovenbeen en dan weer scheenbeen
ReagerenAnja29 januari 2023 om 00:13Ik heb dat ook sinds paar weken, duurt maar 2 of 3 sec en dan is het weg. Ook dan het boven of onderbeen.
ReagerenYv8930 juli 2023 om 00:59Weet iemand al iets meer over deze klacht? Ik heb het in mijn voet en onderbeen. Wordt met de dag erger. Het doet gelukkig geen pijn, maar maak me wel zorgen. De huisarts had geen idee. Moest het maar even afwachten.
ReagerenSuus30 juli 2023 om 08:01@Yv89
Reageren
Vraag dan een verwijzing naar een neuroloog, als je huisarts geen oorzaak kam vinden. Dan wordt er onderzoek gedaan naar jou klachten,daar heb je meer aan dan te weten wat het bij iemand anders was.myli4 april 2024 om 15:57Het begon met een bursitis, ik kreeg shockwave,20 beurten kine om spieren steviger te maken, ik ging bij een vaatchirurg ( geen spataders of bloed doorstromingsproblemen).Nu nog afspraak voor mijn rug.Het branderig gevoel in mijn scheenbeen is wel storend vooral als ik stil zit of sta ook s’nachts wakker worden van dat brandend gevoel in mijn benen.
ReagerenOomen29 maart 2025 om 14:29Ik heb het sinds een week ong. heel raar,
ReagerenJohn8 april 2025 om 12:45Ook ik heb hier last van sinds een paar dagen, alleen in m’n linker bovenbeen. Het kan ook door spiervermoeidheid komen. Als het aanhoudt zal ik wel een dokter erover inlichten. Ik maak me geen zorgen. Ik heb namelijk ook een progressieve hersenaandoening die vooral effect heeft op de linkerzijde, ben wel gewend aan rare dingen voelen in het lichaam
ReagerenNietje22 april 2025 om 22:18Ik heb dit soort klachten ook al enige tijd nu ongeveer een half jaar met komen en gaan. De ene keer zijn het me onderbenen, en de andere keer me boven benen, soms 1 been en vandaag weer beide bovenbenen die in de fik lijken te staan, ik heb geen idee hoe dit komt
ReagerenApart14 september 2025 om 11:03Ik heb het gevoel of je ineens in je broek plast. Dat is niet zo maar het lijkt of er ineens warm water langs je been stroomt. Ik heb dit een paar keer per dag.
ReagerenApart14 september 2025 om 11:06Ik heb dat gevoel ook. Soort van of je in je broek plast en het water langs je been loopt. Dit gebeurt niet maar het gevoel is wel zo. Ik heb wel veel pijn aan dat been vanuit mijn rug dus wellicht is het daarvan
Reageren