Zoeken Vraag het forum

Warm gevoel door mijn been.

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Wilma

Sinds lange tijd heb ik het gevoel dat er warm water langs mijn been naar onder vloeit. Maak niet uit of ik sta of lig. Heel raar gevoel.

12 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Dat kan door een irritatie van zenuw komen. Ga met de klachten naar de huisarts

Reageren
    Hedwig

Dat heb ik ook regelmatig

Reageren
    Tamara

Was u al bij een dokter geweest? Want ik heb dit nu ook sinds een week ongeveer soms bovenbeen en dan weer scheenbeen

Reageren
    Anja

Ik heb dat ook sinds paar weken, duurt maar 2 of 3 sec en dan is het weg. Ook dan het boven of onderbeen.

Reageren
    Yv89

Weet iemand al iets meer over deze klacht? Ik heb het in mijn voet en onderbeen. Wordt met de dag erger. Het doet gelukkig geen pijn, maar maak me wel zorgen. De huisarts had geen idee. Moest het maar even afwachten.

Reageren
    Suus

@Yv89
    Vraag dan een verwijzing naar een neuroloog, als je huisarts geen oorzaak kam vinden. Dan wordt er onderzoek gedaan naar jou klachten,daar heb je meer aan dan te weten wat het bij iemand anders was.

Reageren
    myli

Het begon met een bursitis, ik kreeg shockwave,20 beurten kine om spieren steviger te maken, ik ging bij een vaatchirurg ( geen spataders of bloed doorstromingsproblemen).Nu nog afspraak voor mijn rug.Het branderig gevoel in mijn scheenbeen is wel storend vooral als ik stil zit of sta ook s’nachts wakker worden van dat brandend gevoel in mijn benen.

Reageren
    Oomen

Ik heb het sinds een week ong. heel raar,

Reageren
    John

Ook ik heb hier last van sinds een paar dagen, alleen in m’n linker bovenbeen. Het kan ook door spiervermoeidheid komen. Als het aanhoudt zal ik wel een dokter erover inlichten. Ik maak me geen zorgen. Ik heb namelijk ook een progressieve hersenaandoening die vooral effect heeft op de linkerzijde, ben wel gewend aan rare dingen voelen in het lichaam

Reageren
    Nietje

Ik heb dit soort klachten ook al enige tijd nu ongeveer een half jaar met komen en gaan. De ene keer zijn het me onderbenen, en de andere keer me boven benen, soms 1 been en vandaag weer beide bovenbenen die in de fik lijken te staan, ik heb geen idee hoe dit komt

Reageren
    Apart

Ik heb het gevoel of je ineens in je broek plast. Dat is niet zo maar het lijkt of er ineens warm water langs je been stroomt. Ik heb dit een paar keer per dag.

Reageren
    Apart

Ik heb dat gevoel ook. Soort van of je in je broek plast en het water langs je been loopt. Dit gebeurt niet maar het gevoel is wel zo. Ik heb wel veel pijn aan dat been vanuit mijn rug dus wellicht is het daarvan

Reageren
Reageer op: Warm gevoel door mijn been.
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.