- Rosan1 juli 2018 om 16:34
Hoii ik ben 16 jaar oud en ik heb erge spierpijn in mijn schouder, rug en nek vooral als ik mijn spieren belast, ik heb een scheurtje in mijn schouder omdat ik heel hard ben gevallen 5 jaar geleden en we dachten dat het daar door kwam maar het verspreid zich een beetje dus nu weet ik het niet meer .Ook heb ik soms als ik een bepaalde beweging maak dan mijn teen , rug of vinger even verlamd is ik kan hem dan gewoon even niet bewegen en dat is twee jaar geleden begonnen. Ik ben de laatste tijd heel erg moe en soms duizelig de hele dag door en het maakt niet uit hoe laat ik ga slapen. Ik slaap ook slecht, ik word vaak wakker en ik kom ook moeilijk in slaap . Ik ben vaak misselijk niet perse heel erg maar gewoon een beetje het gevoel dat ik moet overgeven maar dat gebeurt echt bijna nooit en vaak is dat in de ochtend maar ook wel is zo ineens . Ook heb ik hele erge steken/krampen in mijn buik die soms zo erg zijn dat ik alleen stil kan liggen (hier is al heel veel onderzoek naar gedaan en er is niks gevonden) . En ik heb soms last van mn armen dat mn huid branderig voelt vooral als er iets tegen aankomt. En ik heb ook vaak hoofdpijn maar dat kan misschien ook wel komen doordat ik slecht slaap. En ik ben al zovaak voor verschillende dingen in het ziekenhuis geweest dus ik ga niet zo graag nog vaker naar de dokter en het ziekenhuis, dus ik hoop dat iemand misschien weet wat het kan zijn of hetzelfde probleem heeft