- Anoniem12 juni 2018 om 14:30
Hallo
Ik ben een meisje van 16 en ben nu al een jaar en half ziek sommige dagen voel ik mij goed en andere dagen niet. Maar dus een jaar en half geleden had ik elke dag pijn in men boek aan men darmen en maag, dus ging ik naar de huisarts en heb ik veel onderzoeken gedaan en bleek dat ik lactose intolerantie heb. Daarvoor kreeg ik pilletjes en moest ik lactose vrij eten. Nadat ik dus wist dat ik lactose intolerantie had at ik niets meer met lactose maar de buikpijn bleef dus ging ik weer naar de dokter en blijkt dat ik buikpijn had door de stress. Maar nu sinds een week of twee ben ik elke dag misselijk, voel ik me draaierig, heb ik het gevoel dat ik ga flauwvallen en heb ik hoofdpijn. Dus ben ik weer naar de dokter gegaan en daar zeiden ze dat het weer door de stress was. Maar ik vind het raar dat ik eerst buikpijn kreeg door de stress en nu oppeens al die andere dingen terwijl Uk geen buikpijn meer heb. Kan het kloppen dat dat gewoon door de stress is of weten jullie misschien door wat het kan komen?Groetjes
Anoniem2 reactiesReagerenJohn (moderator)
12 juni 2018 om 14:33Stress kan natuurlijk wel heel klachten veroorzaken. Maar ik zou toch nog eens heel goed naar je voeding kijken of er niet toch nog producten tussen zitten waar toch lactose in zitten .
ReagerenCatootje13 juni 2018 om 05:52Misschien eens advies vragen op natuurgeneeskundig gebied. Dan kan je het eens goed laten uitzoeken. Je voedingspatroon kan een rol spelen maar ook candida, een minder gezonde darmflora, tekorten aan diverse voedingsstoffen enz. Bloedonderzoek zegt overigens niet heel veel over tekorten. Zo is een magnesiumtekort niet aan te tonen op bloedniveau.
Reageren