Zoeken Vraag het forum

Vaak ziek

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo
    Ik ben een meisje van 16 en ben nu al een jaar en half ziek sommige dagen voel ik mij goed en andere dagen niet. Maar dus een jaar en half geleden had ik elke dag pijn in men boek aan men darmen en maag, dus ging ik naar de huisarts en heb ik veel onderzoeken gedaan en bleek dat ik lactose intolerantie heb. Daarvoor kreeg ik pilletjes en moest ik lactose vrij eten. Nadat ik dus wist dat ik lactose intolerantie had at ik niets meer met lactose maar de buikpijn bleef dus ging ik weer naar de dokter en blijkt dat ik buikpijn had door de stress. Maar nu sinds een week of twee ben ik elke dag misselijk, voel ik me draaierig, heb ik het gevoel dat ik ga flauwvallen en heb ik hoofdpijn. Dus ben ik weer naar de dokter gegaan en daar zeiden ze dat het weer door de stress was. Maar ik vind het raar dat ik eerst buikpijn kreeg door de stress en nu oppeens al die andere dingen terwijl Uk geen buikpijn meer heb. Kan het kloppen dat dat gewoon door de stress is of weten jullie misschien door wat het kan komen?

Groetjes
    Anoniem

2 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Stress kan natuurlijk wel heel klachten veroorzaken. Maar ik zou toch nog eens heel goed naar je voeding kijken of er niet toch nog producten tussen zitten waar toch lactose in zitten .

Reageren
    Catootje

Misschien eens advies vragen op natuurgeneeskundig gebied. Dan kan je het eens goed laten uitzoeken. Je voedingspatroon kan een rol spelen maar ook candida, een minder gezonde darmflora, tekorten aan diverse voedingsstoffen enz. Bloedonderzoek zegt overigens niet heel veel over tekorten. Zo is een magnesiumtekort niet aan te tonen op bloedniveau.

Reageren
Reageer op: Vaak ziek
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.