Zoeken Vraag het forum

diastase

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • anoniem

Na de 3e keizersnee viel het gelijk op toen ik van de OK kwam. In plaats van een deuk op mijn buik (zoals de andere 2 keren), was er een bult in het midden van mijn buik. Het viel het personeel ook op. Omdat ze er iets van zeiden dacht ik dat er nog wel iemand na zou kijken, maar dat gebeurde niet. En ik had er geen last van dus begon er zelf niet over. Nu enkele jaren later is er nog steeds die bult. Niet dat ik er last van heb. Tenminste dat dacht ik. Veel last van mijn bekken, heup, onderrug. Maar van die bult op mijn buik, dat heb ik nooit gemeld bij behandelaars. Nu had ik weer meer last van mijn heup en ik ben niet zo van de dokters. Dus nu was ik aan het goochelen. Zag ik opeens een foto van diastase. Dat is precies zoals het er bij mij uit ziet. En er staat bij dat je er een dikke buik van kunt hebben. Daar erger ik me nu al jaren aan, dat die dikke buik maar niet weg trekt. Was ik na de bevalling binnen enkele weken op mijn oude gewicht, daarna zijn er 5 kilo’s bijgekomen die niet weggaan. Zou ik die pijn in mijn heup/ bekken hier van kunnen hebben? En zou er dan nog wat aan te doen zijn?

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Moeilijk om daar zo iets over te zeggen. Ga naar de huisarts en vraag om een verwijzing

Reageren
Reageer op: diastase
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.