Zoeken Vraag het forum

Raar hard bultje op schedel

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Elina

Hallo,
    Ik heb al heel lang (sinds ik 7 was volgens mij, ben nu 13) een raar hard bultje op mijn achterhoofd. Het lijkt wel alsof het op mijn schedel zit, want ik kan het niet bewegen. Op de andere kant van mijn achterhoofd zit er geen. Ik ben er nog nooit voor naar de huisarts gegaan, maar toch vind ik het wel vreemd. Ook is het denk ik wel een klein beetje gegroeid in die paar jaar, maar dan ook wel een heel klein beetje.

Ik heb ook zo’n probleem bij mijn scheenbeen, maar dat is iets anders. Ik kom net twee weken terug dat ik dat heb, dus ik weet ook niet hoelang die er al zit. Het is een beweegbaar bultje dat toch nog wel hard is, en geen pijn doet wanneer ik er zacht op druk. Natuurlijk wel als ik er hard op druk, maar dat heb je overal wel. Ik voel het ook echter alleen maar als ik met mijn vinger over mijn scheenbeen via de voetkant naar mijn knie ga, en andersom niet. Dus eigenlijk twee vragen in een.

Is dit erg of is dit volkomen normaal?

2 reacties
    Reageren
    Elina

Twee weken terug erachter*
    Sorry ik kan niet tegen mijn eigen spelfouten 🙂

Reageren
    John (moderator)

Het is moeilijk om daar zo zonder enig onderzoek iets over te zeggen. Ga met de klachten naar de huisarts

Reageren
Reageer op: Raar hard bultje op schedel
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.