- Melanie4 januari 2018 om 00:42
Ik heb er al een aantal keer last van gehad. Ik begin met zweten , krijg het dan heel warm, daarna mijn zicht word minder, en mijn gehoor volgt daarna. Na dat hoor en zie ik niks meer en heb ik negers besef van, na dat moet ik braken. Ik heb dit altijd op hele rare momenten, en zie dit nooit aankomen. Ik blijf wel staan , ik val niet weg met mijn lichaam maar gehoor en zicht wel. Ik weet niet wat het is maar ik hoop of u weet dat ik hiermee naar de dokter moet.
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
4 januari 2018 om 00:56Ga met die klachten inderdaad naar de huisarts.
ReagerenCatootje5 januari 2018 om 08:57Je kan denken aan factoren als voeding en tekorten aan diverse vitaminen, mineralen, vetzuren en aminozuren. Bij elk eetmoment zorgen voor complexe koolhydraten, voldoende eiwitten, vetten en vezels, waardoor je bloedsuikerspiegel stabiel blijft. Denk verder aan stofjes als magnesium, vitamine B en D, omega 3 en gammalinoleenzuur. Stoffen als zink en chroom helpen ook mee je bloedsuikerspiegel stabiel te houden. zo zit in edelgistvlokken onder andere chroom en zink.
Verder kan eventuele medicatie, inclusief de pil voor klachten zorgen. En onderschat de invloed van electro-magnetische velden niet.
ReagerenJody7 januari 2018 om 12:36Ik heb bijna dezelfde klachten, zweten, krijg het heel warm en mijn oren beginnen te suizen.
Reageren
Het verschil is dat ik erg duizelig word maar niet hoef te braken.