Zoeken Vraag het forum

Oren maag

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Koene

Hallo , kan iemand mij helpen

Ik heb al een jaar last van een piep in mijn oor die ik eigenlijk alleen hoor in stille ruimtes of als er geen geluid om me heen is waardoor ik dus denk ik al ook een jaar niet in slaap kan komen denk dat dan ook door mijn oor komt ! en volgens mij sit het in men rechter oor en daarbij heb ik ook al een lange tijd geen honger gevoel meer ik eet wel maar heb nooit een honger gevoel zelfs als ik halve dag niet eet ook heb ik last van kotsgevoel of hoe je dat ook maar noemt ik moet vaak kokhalsen het gevoel dat ik moet kotsen maar er niks uit komt de ene dag 1 keer of helemaal niet die ene tientallen keren en heb ik dagelijks pijn in mijn maag niet een lang durende pijn mar hèb het tog elke dag wel , wat kan dit zijn ? Ik ben nog niet naar dokter geweest omdat ik dat eigelijk niet durf

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Met niet naar de dokter durven kom je niet verder….daar zul je toch naar toe moeten. Die kan wat onderzoek doen.

Reageren
Reageer op: Oren maag
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.