- Anoniem18 juni 2017 om 18:27
ik ben aan mijn meniscus geopereerd. Ik was helemaal niet bang voor de operatie.
Vandaag mag ik het drukverband ervan afhalen. Ik durf dat alleen niet. Ik weet niet of ik hechtpleisters heb gekregen of dat het gehecht is (op de wondjes).
De angst dat ik heb, is dat het verband aan mijn wondjes vast blijven zitten. Is die angst terecht? En wat moet ik doen als het vast blijft zitten aan het oude bloed? Als ik het echt niet durf, kan ik het dan ook morgen door de assistent van de huisarts eraf laten halen??
Je verklaart mij misschien voor gek. Maar ben er altijd al bang voor geweest, terwijl ik voor bijvoorbeeld operaties helemaal niet bang ben
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
18 juni 2017 om 19:04Ga dan morgen even langs bij de huisarts, als dat veiliger voelt
ReagerenAnoniem20 juni 2017 om 21:45Mijn moeder is verpleegkundige. Die heeft vandaag met de douchekop de gazen nat gemaakt, waardoor ze makkelijk los kwamen van de wond. Deed gelukkig geen pijn.
blijk 2 hechtingen te hebben. Voeg ook wel even een foto bij. Nu was mijn vraag of ik ermee mag douchen. De verpleegkundige zei van wel, maar ze wist niet dat er hechtingen in zaten.
ik hoor graag van je!
ReagerenBijlagen:
John (moderator)
20 juni 2017 om 21:54In principe mag ja na 2 dagen douchen.
Reageren