- anoniem6 juni 2017 om 12:39
Hallo,
ik ben vanaf 2 weken elke keer misselijk maar dan ben ik misselijk van ongeveer 5/10 minuten en dan gaat het weg.
ik eet eigenlijk niet echt heel goed inpricipe tussendoortjes 2x maar soms ook dagen niet (met alleen avond eten mee geteld) ik werk ook en daar rook ik best wel veel alleen omdat ik gek wordt omdat mijn buik rammelt en ik totaal geen eetlust heb.
ik heb mijn bmi na gecheckt en die is 15.8 op deze website.
ook zelf rook ik wiet misschien kan het daar aan liggen.
maar elke keer voel ik me dus misselijk vanaf 2 weken.
5 reactiesReagerenJohn (moderator)
6 juni 2017 om 13:27Ik denk dat je er verstandig aan zou doen, te stoppen met de wiet, en toch regelmatig iets te gaan eten. Je hebt namelijk behoorlijk ondergewicht. Ga naar de huisarts en laat een bloedonderzoek doen naar je bloedsuikerspiegel en je vitamines.
Reagerenanoniem6 juni 2017 om 13:36ja stoppen met wiet gaat niet zo makkelijk, ik heb eerder op iriszorg gezeten maar doordat ik niet naar de kliniek wou vanwege mij diploma die ik wil hebben konden ze me niet verder helpen. het lijkt alsof ik iemand nodig heb die mijn de normale eet ritme kan stimuleren over wiet betreft rook ik  alleen als ik vanuit me werk kom en niet ervoor.
kan misselijkheid daardoor komen door een te lage mbi?
ReagerenJohn (moderator)
6 juni 2017 om 14:05Het zal een combinatie zijn.  Probeer in ieder geval, het gebruik van de wiet  te minderen, maar zorg dat je minimaal 3 x per dag eet. Liefst vaker. En ga voor het bloedonderzoek naar de huisarts.
Reagerenanoniem6 juni 2017 om 14:08oke dank u wel. ik moet over een uur naar de huisarts om alles uit te leggen.
ReagerenJohn (moderator)
6 juni 2017 om 14:15Heel goed om naar de huisarts te gaan ! Succes. Â Laat straks even weten wat de huisarts gezegd heeft
Reageren