Zoeken Vraag het forum

misselijk

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo,

Ik heb al ruim 5/6 jaar last van misselijkheid na avond eten. Als ik na het eten ga lopen of verkeerd zit dan word ik misselijk en leid het soms naar misselijkheid. Ook afentoe in de stad bij een klein tussendoortje zelfde verhaal. Lopen is dan amper mogelijk omdat het zo vol aanvoelt in me buik kan ik niet rechtop staan. Ik ben heen en weer gestuurd bij de dokter en er is nogsteeds geen oplossing. Ik ben er een beetje klaar mee en hoop dat iemand hier een vermoede heeft wat er aan de hand is om mijdaar op te laten onderzoeken. Ik ben een meisje van 15 jaar 1.76 lang en 45 kilo. Voor extra informatie. Alvast bedankt voor reactie

5 reacties
    Reageren
    Anoniem

In de 2e zin moet het leidend naar overgeven zijn

Reageren
    John (moderator)

Je hebt fors ondergewicht. ca, 10 Kg.
    Heb je een eetstoornis? Ben je aan het diëten?
    Hoe vaak eet je per dag? Eet je regelmatig fastfood? Drink je veel koolzuurhoudende dranken of energie drank?

Reageren
    Anoniem

Hallo,

Na mijn weet heb ik geen eet stoornis. Ik ben niet aan het diëten. Ik eet in de ochtend 2broodjes in de middag ook. In de avond volgens mijn ouders best weinig maar ik zit heel snel vol en word snel misselijk. Ik drink alleen in het weekend cola of op feestdagen en energy neem ik meestal 1/2 blikjes mee naar school. Op vrijdag eet ik meestal patat en hier en daar nog fastfood maar niet veel.
    ik hoop hierbij antwoord op de vragen gegeven te kunnen hebben

Reageren
    John (moderator)

De energie drank zou de problemen kunnen veroorzaken. Dit komt vaker voor.
    Ik raad je aan om te stoppen met de energie drank. Kijk dan eens of de klachten afnemen.

Reageren
    Anoniem

Nou ik ben ook al wekenlang erg misselijk, zonder verbetering. Wat kan dat nou zijn joh ik word er helemaal gek van. Het is geen moment weg en ik heb weinig eetlust. Verder helemaal geen klachten, alleen erg misselijk.

Reageren
Reageer op: misselijk
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.