- Anoniem21 april 2014 om 19:27
Hallo,
Ik heb al ruim 5/6 jaar last van misselijkheid na avond eten. Als ik na het eten ga lopen of verkeerd zit dan word ik misselijk en leid het soms naar misselijkheid. Ook afentoe in de stad bij een klein tussendoortje zelfde verhaal. Lopen is dan amper mogelijk omdat het zo vol aanvoelt in me buik kan ik niet rechtop staan. Ik ben heen en weer gestuurd bij de dokter en er is nogsteeds geen oplossing. Ik ben er een beetje klaar mee en hoop dat iemand hier een vermoede heeft wat er aan de hand is om mijdaar op te laten onderzoeken. Ik ben een meisje van 15 jaar 1.76 lang en 45 kilo. Voor extra informatie. Alvast bedankt voor reactie
5 reactiesReagerenAnoniem21 april 2014 om 19:29In de 2e zin moet het leidend naar overgeven zijn
ReagerenJohn (moderator)
21 april 2014 om 19:53Je hebt fors ondergewicht. ca, 10 Kg.
Reageren
Heb je een eetstoornis? Ben je aan het diëten?
Hoe vaak eet je per dag? Eet je regelmatig fastfood? Drink je veel koolzuurhoudende dranken of energie drank?Anoniem22 april 2014 om 04:57Hallo,
Na mijn weet heb ik geen eet stoornis. Ik ben niet aan het diëten. Ik eet in de ochtend 2broodjes in de middag ook. In de avond volgens mijn ouders best weinig maar ik zit heel snel vol en word snel misselijk. Ik drink alleen in het weekend cola of op feestdagen en energy neem ik meestal 1/2 blikjes mee naar school. Op vrijdag eet ik meestal patat en hier en daar nog fastfood maar niet veel.
Reageren
ik hoop hierbij antwoord op de vragen gegeven te kunnen hebbenJohn (moderator)
22 april 2014 om 07:19De energie drank zou de problemen kunnen veroorzaken. Dit komt vaker voor.
Reageren
Ik raad je aan om te stoppen met de energie drank. Kijk dan eens of de klachten afnemen.Anoniem24 april 2014 om 13:11Nou ik ben ook al wekenlang erg misselijk, zonder verbetering. Wat kan dat nou zijn joh ik word er helemaal gek van. Het is geen moment weg en ik heb weinig eetlust. Verder helemaal geen klachten, alleen erg misselijk.
Reageren