- Louis2 mei 2017 om 23:12
Ik ben 22 jaar oud, en als ik in de avond mijn boven lichaam van links naar rechts beweeg (onder lichaam niet bewegen), dan krijg ik raar geluid te horen. Kan niet precies uitleggen wat, maar het is alsof je met je twee handen over elkaar wrijft. Een schurend geluid. Maar ik voel het vooral aan m’n ademhaling, het is of je effe naar adem hapt, maar dat is niet zo. Ik heb moeite met het uitleggen, zelf aan m’n huisdokter. Weet geen raad meer, en dit begint me te irriteren want heb dit al van als ik jong was.
5 reactiesReagerenJohn (moderator)
2 mei 2017 om 23:15Heb je het niet voorgedaan bij de huisarts? Dan had die het toch ook kunnen horen
ReagerenLouis3 mei 2017 om 00:39Dat is het juist, alleen ik hoor het. Ik hoor iets schuren of ik voel iets schuren. Precies twee botten tegen elkaar. Je verklaart me waarschijnlijk gek, maar het voeld echt niet goed aan.
ReagerenJohn (moderator)
3 mei 2017 om 09:30Heb je zelf een idee waar het dan vandaan komt? van welke plek bedoel ik dan?
ReagerenLouis3 mei 2017 om 10:17ik heb het gevoel dat het iets is in m’n borstkast. En het geluid gaat rechtreeks naar m’n oren.?
ReagerenJohn (moderator)
3 mei 2017 om 11:53Dan zou het eventueel ook vanuit je nek kunnen komen…kraak je zelf je nek soms?
Ga eens met die klachten naar een fysiotherapeut…
Reageren