Zoeken Vraag het forum

Raar gevoel in borst

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Louis

Ik ben 22 jaar oud, en als ik in de avond mijn boven lichaam van links naar rechts beweeg (onder lichaam niet bewegen), dan krijg ik raar geluid te horen. Kan niet precies uitleggen wat, maar het is alsof je met je twee handen over elkaar wrijft. Een schurend geluid. Maar ik voel het vooral aan m’n ademhaling, het is of je effe naar adem hapt, maar dat is niet zo. Ik heb moeite met het uitleggen, zelf aan m’n huisdokter. Weet geen raad meer, en dit begint me te irriteren want heb dit al van als ik jong was.

5 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Heb je het  niet voorgedaan bij de huisarts? Dan had die het toch ook kunnen horen

Reageren
    Louis

Dat is het juist, alleen ik hoor het. Ik hoor iets schuren of ik voel iets schuren. Precies twee botten tegen elkaar. Je verklaart me waarschijnlijk gek, maar het voeld echt niet goed aan.

Reageren
    John (moderator)

Heb je zelf een idee waar het dan vandaan komt? van welke plek bedoel ik dan?

Reageren
    Louis

ik heb het gevoel dat het iets is in m’n borstkast. En het geluid gaat rechtreeks naar m’n oren.?

Reageren
    John (moderator)

Dan zou het eventueel ook vanuit je nek kunnen komen…kraak je zelf je nek soms?

Ga eens met die klachten naar een fysiotherapeut…

Reageren
Reageer op: Raar gevoel in borst
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.