Zoeken Vraag het forum

Wat moet ik doen?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Renate

Hallo, Ik heb al jaren last van vreselijke duizeligheidsklachten, eerst werd er gedacht aan de ziekte van meniere maar omdat ik geen gehoorverlies heb kan dit niet volgens de arts. Ik heb wel verlies in hoge tonen maar niet in lage tonen.

ik loop al jaren bij verschillende kno artsen maar ik voel mij echt niet serieus genomen, er werd een tijdje verteld dat het hyperventilatie is maar ik weet zeker dat dit het niet is, ik heb nooit problemen met ademhalen of snel ademhalen etc.

ik ben vervolgens naar een mensendieck therapeur geweest en deze heeft geconcludeerd dat ik helemaal geen hyperventilatieklachten heb.

Het zijn aanvallen van duizeligheid die ik heb, meestal in de nacht maar ook zomaar overdag, alles draait, mijn ogen gaan heen weer, het word erger bij elke beweging zoals omlaag kijken omdraaien etc, ik hoor ook een ruis in mijn ene oor en mijn ene oor gaat dicht en soms hoor ik een harde piep, ik trek wit weg en word ook misselijk maar hoef niet over te geven als ik maar stil blijf liggen,ik krijg soms ook diarree erbij en moet heel veel plassen na een aanval.

ik weet niet zo goed wat ik moet doen, ik ben zelf nogal introvert en ik ben al zovaak bij de huisarts geweest , ik durf ook niet boos te worden of te eisen etc.

ik slik overigens wel medicijnen voor de ziekte van meniere , beide medicijnen: betahistine al bijna 8 jaar en cinnarizine een half jaar.

Sorry als dit misschien wat onduidelijk overkomt maar ik weet zeker dat er iets met mijn evenwicht aan de hand is, ik ben nu bij twee ziekenhuizen geweest, waar kan ik terrecht in nederland als ik mij niet serieus genomen voel ?

deze aanvallen gun in niemand, mijn oma had overigens ook de ziekte van meniere,

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Ik denk dat het goed zou zijn om eens een verwijzing naar een neuroloog te vragen.

Reageren
Reageer op: Wat moet ik doen?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.