- maarten verholle8 maart 2017 om 01:54
hey even wou ik vragen wat ik zou hebben is nu weeral 3d dat ik plots in de dag plots me raar voei begin te trillen en beven zelf soms bang om te dood/ flauw te vallen… soms heb ik het 3 a 4 maanden nix dan komt het plots terug.. heb al bloed laten trekken en uitslag is telkens dat alles in orde is met mij maar toch ben ik soms zo hoe komt dit?
2 reactiesReagerenJohn (moderator)
8 maart 2017 om 10:07Catootje9 maart 2017 om 00:04Zou misschien aan je voeding kunnen liggen. Belangrijk is om te zorgen voor een stabiele bloedsuikerspiegel. De snelle suikers zoveel mogelijk vermijden en bij elk eetmoment ook eiwitten, vetten en vezels te eten, om pieken in je bloedsuikerspiegel te vermijden.
Bloedonderzoek zegt niet heel veel omdat veel tekorten niet in het bloed op te sporen zijn. Veel mensen komen stoffen tekort als magnesium, zink, vitamine B/B12, vitamine D, omega 3. Voor een stabiele bloedsuikerspiegel is ook chroom nodig. Zelf eet ik vaak edelgistvlokken, waar veel vitaminen, mineralen, waaronder chroom, zitten. Ook bepaalde aminozuren zijn belangrijk voor allerlei lichaamsprocessen.
Reageren