- Anoniem7920 november 2016 om 19:04
Ik heb nu al een redelijk lange tijd last van dit probleem, er zijn hier eerder al veel antwoorden gegeven, maar uiteindelijk heeft het mij niet veel duidelijkheid gegeven.
Ik ben een jongen van onder de 20, die last heeft van een zweetende en stinkende reet ( om het zo maar te zeggen). Ook als ik mijn vingers over mijn reet haal, (klinkt heel messed up) (nagels) dan blijft er iets wits achter.
Ik weet niet wat het is en ik ga met zo iets niet naar de huisarts. Als ik zou weten wat het zou zijn zou ik om een bepaalde zalf kunnen vragen ofzo maar ik ga liever niet met de billen bloot.ik zit hier al een best lange tijd mee en wil er nu wel eens van af want ik word er heel onzeker van,
-anoniem
2 reactiesReagerenJohn (moderator)
20 november 2016 om 19:10Ik denk toch dat er goed aan zou doen om met die klachten naar de huisarts te gaan. Het kan een bacteriële infectie zijn.
ReagerenRon6 februari 2017 om 20:35Ik heb precies het zelfde sinds een geruime tijd dus even naar de dokter geweest. Ik had het veoeger onder mn oksels, overmatig zweten en heb toen een flesje aluminium hydroxide gebruikt en dat werkte fantastisch. Het blijkt een hormonale aandoening te zijn en heb twee weken geleden een flesje met pompverstuiver van het zelfde spul, met een fantastisch resultaat, nergens last meer van! Zeer aan te bevelen. Twee pompjes op de billen en bilnaad en inwrijven, totaal geen last meer. Succes.
Reageren