Home / Over Dokter.nl / Over Dokter.nl / Is John hier nog?
Hoi,
Ik heb John de afgelopen dagen niet meer zien reageren en zie dat er een nieuwe huisarts op dit forum nu is. Is John er wel nog??
Dat was mij ook opgevallen.
Hij kan natuurlijk ook even lekker op vakantie zijn, maar je was me net voor met het stellen van je vraag
Vervelend nieuws: John is onverwacht, plots overleden. We zullen zijn jarenlange trouwe aanwezigheid zeker gaan missen!
Hij heeft steeds met volledige inzet en beschikbaarheid voor dit forum gewerkt. Ik heb in de korte tijd dat ik met hem samenwerkte (de afgelopen maanden) een erg ervaren, deskundige en betrokken man gezien , die zijn “ patiënten” zelfs met naam kende!
Hij vond echter wel prettig de laatste maanden een medische backup erbij te hebben ( in mijn persoon). En in de geest van John :We blijven het forum “ bemannen”!!
Jezus wat schrik ik hier van.......
Zouden jullie dit misschien ook voor iedereen op een "mooie" manier kenbaar kunnen/willen maken?
Al was het als dank en eerbetoon aan John?
Er zijn hier zoveel mensem die echt al jaren hier op het forum tijd bij hem terecht konden en hem bijna als ( en sommige mensen misschien wel meer dan) familie beschouwden.
Misschien is een vastgezet topic met een condoleance register een idee?
Lieve John, heel erg bedankt voor alle steun, alle hulp, alle adviezen en je eindeloze geduld bij al mijn vragen de afgelopen jaren!!
Zonder jou had ik letterlijk niet gestaan waar ik nu sta!
Hoe ontzettend wrang is het dat net nu het eindelijk beter met mij gaat, jij dit niet meer mee mag maken......
Wij wensen jou familie en naasten kracht om dit enorme verlies te dragen.
John, we gaan je missen!!!
Liefs, Suus, Luik, Dennis en Nikki 🩶
Ik schrik hier ook echt enorm van... jarenlang ben ik al actief op dit forum (op en af sinds 2018 volgens mij, met momenten dat het veel nodig was en momenten minder). Altijd heeft John mij geholpen met mijn angststoornis en hij stond altijd voor me klaar met adviezen. Ik sluit me helemaal aan bij Suus; Zonder John was ik nooit zover gekomen als dat ik nu ben. Ik wens zijn nabestaanden heel veel sterkte met dit verlies. Ik vind het mooi dat jullie dit forum willen blijven bemannen, zeker in de geest van hem. John, we gaan je echt enorm missen.
En natuurlijk wens ik jullie als collega's ook veel sterkte met dit verlies.
Oh wat schrik ik hier van.. erg veel sterkte met dit grote verlies!
In overleg met de familie hebben wij een condoleanceregister op de homepagina gezet. Hier kan iedereen die dat wil een bericht achterlaten: https://www.dokter.nl/nieuws/geen-categorie/in-memoriam-john-leppink/
Moderator: Peter (huisarts)
Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!