Ik heb de pil 9 iir ingeslikt maar het is 12:40 en moet poepen poep is niet hard ook niet zacht werkt de pil dan wel?
Alleen bij waterdunne diarree binnen 4 uur werkt hij niet
Ik begin dus net aan de pil sinds maandje en maandag is dus mijn stopweek. Alleen vrijdag had ik bruin bloed verlies en zaterdag ook. Bloede niet als omgesteldheid. En nu is het nacht k heb iets roze bloed verlies. En veeg ook licht bloed. Is dit normaal??
Ja dat kan normaal zijn
Dus het kan heel normaal zijn dat ik maandag mijn stopweek heb en 3 dagen bruin bloed verlies en bruin veeg. Ik plas ook stukjes bruin uit
Ja dat kan
Ik heb dus nu al 5 dagen bloedverlies bruin en ik zit nu in mijn stopweek dag 2 nogsteeds bruin bloed en als veeg wat rozig is dit wel normaal lijkt me van neit
Ik slik de merk sandoz 30/50 mg en ik weet nie of deze wel goed js vriendjnnen slikken ander wat js verschil
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
Dan moet je ermee naar de dokter gaan als je dent dat er iets mis is
Ja ik krijg beetje roze bloed verlies gemengd met nog bruin oud bloed en ik lees overal dat dit wennen is aan de pil mensen zeggen dat ook maar ik merk niet dat mijn ongesteld door komt of iets
gewoon even afwachten
Hey kan je in de stopweek onveilig seks hebben? Of koet je wachten tot na de stopweek en dan 7 dagen de pil weer slikken voor veilig ks
Als je de p goed gebruikt hebt voor de stopweek, ben je in de stopweek ook gewoon beschermd door de pil
Oke mensen zeggen dat je gewoon zwanger kan worden in de stopweek
Ik weet niet wie die mensen zijn maar ze hebben ongelijk. Als je tenminste de pil voordat je aan de stopweek begon goed hebt gebruikt