Vraagg

Vraagg - Medische Forum - Dokter.nl

Vraagg

Beste wat is een Alternatieve genezer is dit effectief ozon therapie ,kruidengeneeskunde raden jullie dit aan (is niet geneeskundig bewezen ) geef me info aub

Reageer

Zoals je zelf al zegt, zijn deze dingen niet wetenschappelijk bewezen. En er lopen een hoop oplichters rond die vanalles beloven voor een hoop geld, wat geen enkel resultaat oplevert.

Dus nee, ik zou je dat dus niet zo maar aanraden.

Je kunt zelf even opzoeken wat het inhoudt en dan contact zoeken met een therapeut en die om informatie te vragen.

Hou er ook rekening mee dat veel alternatieve geneeswijzen niet door je zorgverzekering worden vergoed, tenzij je een vrij hoge aanvullende verzekering hebt.

Reageer

In het alternatieve circuit zijn veel "therapeuten" actief die mensen als jij een hoop geld afhandig maken met therapieën en middelen die helemaal nergens voor of tegen helpen.
    Ze maken misbruik van het feit dat de reguliere geneeskunde geen oplossing voor een bepaald probleem heeft of dat iemand een diagnose heeft gekregen die hij of zij niet kan of wil accepteren.

Ik zou in jou geval liever mijn energie steken in psychische hulp om met de klachten te leren leven.
    Ik ga niet het hele stuk over hoe je zelf je klachten instand kunt houden door er eindeloos mee bezig te blijven,nog een keer schrijven. Lees het terug in één van je andere topics.

Reageer
Reageer op: Vraagg
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif