Hallo ik ben John 21 jaar. Ik vroeg me af of er behandelingen zijn voor een penisvergroting. Mijn penis is slap 2-3 cm en in erectie 10-11 cm, ik ben 1.76 m lang en ben slank.
Groet John
Je zou de huisarts eens kunnen vragen om een bloedonderzoek te doen naar je hormonen. Een tekort aan testosteron zou een oorzaak kunnen zijn. Dan zou gekeken moeten worden of behandeling met testosteron mogelijk/zinvol is. Een andere optie zou dan een operatie zijn. Maar meer dan 1,5 - 2 cm win je daar je niet mee. En dan moet je de afweging maken of de risico's van een operatie opwegen tegen 1,5-2 cm.
Je hebt verder geen andere problemen zoals kromstand van je penis of problemen met de voorhuid?
Gegroeid is die natuurlijk wel, maar niet genoeg voor jouw gevoel.
De groei van de penis is genetisch bepaald...of er iets mis zoals al geschreven met je hormonen. Bespreek het met je huisarts
Maar als ik geen tekort aan testosteron heb kan er niks aan gedaan worden?
Er zal eerst eens gekeken moeten worden wat de oorzaak is
Mijn testosterone zijn gewoon goed zegt de huisarts. Wat kan dan de oorzaak zijn ?
Daar kan ik zo helaas ook geen antwoord geven. Dat is dat iets dat onderzocht moet worden
Snap ik, maar dan kan erg weinig gedaan worden aan me probleem dus ?
Dat kan ik helaas ook niet beoordelen, daar zou dan nader onderzoek voor gedaan moeten worden