Antibiotica en Tinitus

  • #1

    Ik ben al jaren bekend met tinitus en had mijn gesuis bijna geaccepteerd, totdat ik afgelopen week doxycycline voorgeschreven kreeg van de huisarts voor een vermoedelijke tekenbeet. Ik slik deze tabletten nu 5 dagen van een kuur van 10 en merk dat mijn oorsuizen wel twee keer zo hard gaan. Kan dit te maken hebben met de antibiotica die ik nu slik?

    Reageer
    #3

    Bedankt voor je reactie, alleen helaas nog geen duidelijk antwoord op mijn vraag.

     

    Reageer
    #4

    Was eigenlijk benieuwd of er een vervangend antibiotica is die tevens preventief helpt en waar de kans op oorsuizen nihil is.

    Reageer
    #5

    Met zo'n vraag kun je beter je huisarts of huisartsenpost bellen.
    Die kunnen je rechtstreeks antwoord geven, mogelijke bijwerkingen van medicatie kun je sowieso beter met je/een arts bespreken.
    Die kan dan ook kijken of er bijvoorbeeld iets anders voorgeschreven zou kunnen worden en ook in je dossier aantekenen dat je deze bijwerkingen ondervindt.

    Reageer
Reageer op: Antibiotica en Tinitus
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif
Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief