Zoeken Vraag het forum

Antibiotica

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Daniel

Ik heb nu een kuur van een week van 3 pillen per dag antibiotica omdat ik al langdurig kiespijn had plek van verstandskes ,amoxciline kuur en ik neem het nu 3 dagen alleen word nu extreem moe en depressief en egt dood op kan wel de hele dag slapen .. komt dit door de antibiotica ? En buiten dat de wond pijn is ook nog niet weg komt dit later ? Gr daniel

7 reacties
    Reageren
    Daniel
    Peter

Amoxciline is vergelijkbaar met penicilline. Het wordt voorgeschreven bij infecties tegen bacterieën.
    Kiespijn is niet direct een bekende toepassing. Ook zijn moeheid en depressiviteit geen bekende bijwerkingen.

Ga naar uw huisarts en laat het onderzoeken.

Reageren
    Daniel

Nee ik had een zware ingreep gehad aan mijn verstandskies en laatste kies ze moesten allebij door geboord worden en er zat een ontsteking waarschijnlijk omdat ik gebons voel .. Ik keek zonet op internet en er staat dat deze antibiotica wel degelijk moeheid kan opwekken en niet zo zuinig ook ..

Reageren
    Catootje

Antibiotica verstoren je darmflora en zorgen voor verlies van diverse voedingsstoffen, waaronder magnesium, zink, kalium, vitamine B en K en ijzer. Kan je allemaal vinden op internet. Je darmen ondersteunen met een goed probioticum en zorgen voor aanvulling van stofjes zou kunnen schelen in je klachten. Laat je adviseren in de betere vitaminezaak.

Reageren
    Catootje

Antibiotica zorgen trouwens ook voor vermindering van een bepaald enzym DPP-IV.

Reageren
    Daniel

Top antwoord catootje ! Daar heb ik tenminste iets aan , Bedankt!

Reageren
    Niels

Zijn natuurlijke antibioticas niet het overwegen waard?

Reageren
Reageer op: Antibiotica
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.