Zoeken Vraag het forum

Tachycardie

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Joris

Deze morgen bij het opstaan kreeg ik een aanval van meer dan 130 hartslagen per minuut heb bisoprolol genomen.Dit is al heel lang geleden dat ik dat nog heb gehad wat moet ik daarvoor doen?Moet ik mij zorgen maken ik ben al 48 jaar rook niet en drink niet maar ook niet sportief

7 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Je hoeft daar in [principe niets mee te doen als je er geen last meer van hebt

Reageren
    Joris

Maar heb dit vroeger gehad en ik neem al 14 jaar bisoprolol het ging beter en de laatste tijd voel ik dat er iets niet oké is en ineens deze morgen krijg ik dit zou dat kunnen dat ik chocolade of thee avond ervoor heb gedronken?

Reageren
    John (moderator)

Misschien ook stress gehad?
    Te veel pure chocolade zou ook kunnen

Reageren
    Joris

Klopt laatste tijd stress gehad maar als ik opsta 130 per minuut vind ik zeer angstaanjagend.
    Het maakt me zeer bang ,aantal jaren geleden zelfde gehad ben ik zowel bij huisarts als bij cardioloog 2 x geweest en was niks aan de hand met mijn hart.
    Enkel niet genoeg uithoudingsvermogen en niet sportief voor de rest niks aan de hand, toch maak ik me zorgen.

Reageren
    John (moderator)

Het was hiervoor ook het gevolg van langdurige stress.
    Doe wat aan je conditie…

Reageren
    Joris

Ik wandel heel veel met de hond.
    Zijn die hartkloppingen niet gevaarlijk?

Reageren
    John (moderator)

die zijn niet gevaarlijk zoals je uit het verleden al weet

Reageren
Reageer op: Tachycardie
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.