Beste, dank je wel voor je tijd en antwoorden, ik heb ze opgeschreven zodat ik ze ten allé tijden kan nalezen. Ik let steeds goed op als ik dingen vastneem. Je zegt ook dat je dat ziet als er bloed op een voorwerp zit, ja normaal wel denk ik maar ik denk dan weer het kan ook aan de onderkant van iets zitten en dan heb ik het niet gezien en zo maak ik me steeds weer ongerust en kom ik haast nergens meer.
Beste, dit wil ik nog even toevoegen, vooral s morgens heb ik veel angst en duiken steeds weer beelden op uit het verlegen. Zo was ik op 23 november 2021 bij de kaakchirurg voor een apexresectie. Toen ik buiten ging en de deurklink vast nam zag ik in het grijze gedeelte op de deur zelf een rood streepje, dit beeld van besmetting blijft steeds weer terugkeren, ik ben 10 december getest op hiv en hepatitis, negatief maar dan begin ik te rekenen 6 weken. 3 maanden en zo zou ik me elke maand willen laten testen, mijn dokter zegt dat dit mij ook niet gaat geruststellen, wat moet ik doen om toch terug een beetje te kunnen leven en die beelden te bannen uit mijn leven
Nog even dit, nergens voel ik me op dit ogenblik veilig, zelfs niet in mijn eigen huis, mijn man is postbode en elke brief die hij mee binnen brengt, check ik zorgvuldig op vlekken en zie ik iets roodachtig is het weer van dat. Ik heb schrik dat hij zo hiv krijgt van zo een brief aan te raken en mee binnen te brengen. Ik weet niet meer wat te doen, ik denk ook heel veel aan zelfmoord, want ik krijg geen rust meer in mijn hoofd, ik moet pas volgende woensdag terug naar psycholoog, het is zelfs zo erg dat mijn zoon zegt dat ik beter hiv had, dan moest ik me er geen zorgen meer over maken en pillen nemen, ik heb nog nooit zo diep in de put gezeten, il leef constant in angst
Beste, uit eerdere berichten weet ik dat je hiv via bloed oploopt via direct bloed bloed contact.
Wat als het op voorwerpen hangt en je het niet gezien hebt, dat is me nog niet heel duidelijk
Bloed op een voorwerp overzie je niet.
Het is ook zeer onwaarschijnlijk dat je dit ergens tegen zult komen