Stippeltjes

Bereken hier je BMI

De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

cm
KG
  • #1

    Beste,

    Weet iemand wat voor stipjes dit zijn? (Zie bijlage) Heb dit wel vaker en ze doen geen pijn/jeuken en trekken vaak wel weg, maar ik irriteer mij er wel aan en op het internet lees ik dat dit bij allemaal anstaanjagende ziektes hoort...voelde mij de hele avond goed totdat ik de stipjes zag en terug dacht aan het internet. Ik ben zo’n persoon die dan ineens alle kenmerken heeft en/of krijgt en zichzelf helemaal gek loopt te maken terwijl er eigenlijk niets aan de hand is.9

    Momenteel slik ik wel weer voor de 3e keer in een korte periode dezelfde antibiotica pillen. Heb de stipjes voor mijn doen (heel lang) niet in zo’n grote groep gehad. Het is wel altijd centraal. Daarmee bedoel ik dat het nu alleen op mijn kin zit en ergens anders.

    Ik hoop reacties tegemoed te zien. Vooral omdat mijn eigen arts ook niet weet wat hij ermee aan moet...

    Groeten!

    Reactie
    #3

    Beste Catootje,

    bedankt voor je reactie!

    Dus als ik het goed begrijp kan dit een bijwerking zijn?? Vannochtend waren ze haast niet meer zichtbaar, maar nu de avond nadert komt het weer terug...heb momenteel ook af en toe pijscheuten op mn borst. Voel mij zo kut dat ik de kuur zelfs wil stopzetten (krijg ze ivm terugkomende steenpuisten)

    Sowieso heb ik altijd al een vitamine tekort gehad door mijn “slechte” eetpatroon.

    Moet ik mij zorgen maken dat het iets ernstigs is of gaat dit wel weg? En zou ik eventueel de antibiotica kuur stop kunnen zetten?

    MVG

    Reactie
Reageer op: Stippeltjes
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief