Zoeken Vraag het forum

Hoofdpijn

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hoi, Ik ben een meisje van 14 jaar oud, en heb nu al 5 weken hoofdpijn… Het zit recht op mijn voorhoofd en voelt aan alsof iemand heel hard op mijn voorhoofd duwd. (Niet kloppend dus) Verder werkt medicatie (aspirine oid.) 9/10 keer.
    Ik ben al naar de huisarts geweest bij de 1,5 weken hoofdpijn. Die verwees me door naar de Fysio. Inmiddels 3 afspraken gehad maar geen verandering, Fysio weet nu niks meer. En verwijst weer naar huisarts, Maar ik maak me erg zorgen dat ik straks iets ergs heb. Weet iemand hier wat de oorzaak kan zijn?

2 reacties
    Reageren
    Anoniem

Hoihoi ben een jongen 17 jaar en heb al sinds me 13e last van hoofdpijn ook wat jij omschrijft, alleen is het verloop bij mij anders gegaan had het eerst 1x per week, en nu dagelijks maar er is mee te leven (ik voel het amper). Ik kan je als tip geven, maak je niet druk en probeer alles zo goed mogelijk uit te leggen aan de artst, hij weet wat hij zegt. Ik zelf geloofde dit allemaal niet heb me helemaal druk gemaakt en heb enorme stress voor niks gedaan destijds hierdoor.

Dus de gouden tip is wees duidelijk en concreet, blijf kalm.

PS: als je met ernstig naar een hersentumor probeert te verwijzen, mijn arts zei altijd als je lichaam je goed aan stuurt (spreken, evenwicht, geen verlammingen, gevoel,zicht en gehoor) goed is, heb je geen hersentumor. Tevens is het enorm zeldzaam een hersentumor vooral met hoofdpijn als hoofdsymptoom.

Reageren
    Catootje