- Dastony6 november 2015 om 00:31
Hallo ik ben 3 weken geleden ge opereert aan een spatader van mijn linker bal. Dit was een graad 4.
Nu is de zwelling wel verminderd maar heb ik alsnog een hoop pijn de testikel aanraken en ik ga door de grond. Ook heb ik het idee dat er vocht in mijn zak zit. Ik kan de aders nog voelen ze zij. Gekrompen en hard. Maar ik kan serieus niet langer dan een uur staan / lopen door de pijn, as maandag heb ik een controle gesprek maar mischien heb iemand hier ervaring mee? Ik ben bang dat het nog een operatie moet worden1 reactieReagerenJohn (moderator)
6 november 2015 om 12:00Je zou daar inmiddels minder last van moeten hebben.
Je hebt je wel aan de instructies gehouden?[quote]Ter ondersteuning draagt u een strakke onderbroek of zwembroek. U mag niet te zwaar tillen (maximaal vijf tot zes kilo). U mag niet te veel lopen, niet te lang zitten en helemaal niet fietsen. Meestal kunt u na een tot twee weken weer werken, afhankelijk van de aard van uw werk.
Bij zwaar lichamelijk werk kunt u met de arts overleggen of twee weken rust voldoende is.[/quote]Heb je koorts? Komt er pus uit de wond of is de wond erg rood?
Reageren