Zoeken Vraag het forum

Varicocele operatie pijn medicatie,

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • dastony

Hallo ik ben 3 weken geleden ge opereert de wond ziet er netjes uit geneest goed het is nog wel gevoelig rondom de wond/liteken, en mijn testikel is extreem gevoelig voor aanraken ik had ook een paar dagen terug heftige steken in de testikel belde toen met het ziekenhuis en moest kijken of het erger werd zo ja dan moest ik langs komen. Maar dat gebeurde niet en ik slik nog elke dag 6 paracetamollen. Nu was ik vanmorgen ze vergeten en was het al te laat dus had gewacht tot smidags die heb ik wel braaf genomen en net rond 21:30. Nu heb ik een wekker er voor staan anders vergeet ik het die gaat om 10:00 en om 15:00 en om 21:00 nou had ik ze om 21:00 niet genomen dacht ik ik had enkel mijn wekker uitgezet was druk met thuis ( opa ligt op sterven ) dus rond 21:30 dacht ik oja paracetamol nog nemen dus nam toen 2x 500mg en toen ik ze weg geslikt had bedacht ik me opeens van

6 reacties
    Reageren
    Dastony

Raar helft van mijn bericht is weg, maar goed nog een d’r onder

Reageren
    John (moderator)

Wat had je opeens bedacht?

Reageren
    Anoniem

Nou ik nam mijn paracetamol rond 21:30 2x 500 Mg maar om 21:00 stond mijn wekker die had ik enkel uit gedaan maar nog niet mijn paracetamol genomen dacht ik, maar toen ik ze dus om 21:30 slikte twijfelde ik of ik ze al genomen had zo ja heb ik er 4 op binnen een uur, en rond 15:00 ook 2x 500 Mg dus zit voor vandaag nog op waarschijnlijk 4 x 500 Mg maar misch dat ik ze dus in dat uur dubbel geslikt heb dan heb ik 6x 500 Mg vandaag. Is het erg als je perongeluk 4 x 500 Mg binnen een uur slikt? Gebruik het liever niet maar pijn aan de testikel is ook niet fijn.

Reageren
    John (moderator)

Dat kan voor een keer geen kwaad.
    De maximale dosis per 24 uur is 4000 mg.

Reageren
    Dastony

Gelukkig was er wel een beetje nerveus over, dankjewel voor je antwoord tandor

Reageren
    John (moderator)

😉

Reageren
Reageer op: Varicocele operatie pijn medicatie,
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

3 min leestijd

Anticonceptie en hormonen: welke past bij jou?

4 min leestijd

Hoe groot is de kans op een zwangerschap?

4 min leestijd

Seks tijdens de zwangerschap: wat verandert er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.