- Linda W30 november 2024 om 19:53
Ik ben donderdag geopereerd aan een gebroken onderbeen, scheenbeen en kuit zijn gebroken en in de scheenbeen zit een pin en 2 schroeven.
Nou ben ik sinds gister middag thuis en ik ben naar huis gestuurd met een bebloed drukverband en mijn voet is ook gezwollen(niet ingepakt).
Mijn vraag: is het normaal dat het verband van mijn enkel tot onder mijn knie is verpakt en dat ik naar huis ben gestuurd met een bebloed verband. Die nacht is het best flink gaan na bloeden en ze wilden niet mijn verband verversen aangezien het steriel is ingepakt. Ook is mijn knie echt opgezwollen en mijn voet ook, heb het idee dat het vocht ook niet weg kan trekken zo. Voordat ik naar een ander ziekenhuis bel, is dit normaal?5 reactiesReagerenLinda W30 november 2024 om 19:56Hierbij foto
ReagerenJohn (moderator)
30 november 2024 om 20:28Je moet hiervoor je eigen ziekenhuis bellen waar de behandeling is gedaan en niet een ander ziekenhuis. Neem contact op met de spoedeisende hulp van het ziekenhuis waar je bent geopereerd.
ReagerenLinda W30 november 2024 om 20:49Ik ben nogal slecht behandeld daar. Heb uren onmenselijk met veel pijn moeten wachten op steeds maar wat duidelijkheid die ik niet kreeg. Ik lag op de kraamafdeling(29 week zwanger) waar ze weinig verstand hebben van een gebroken onderbeen. Ik heb tot 3x gevraagd om nieuw verband en steeds werden er schouders opgehaald. Ik heb weinig vertrouwen in dat ziekenhuis maar ik zal het morgenvroeg nog eens proberen. Nu is het wel wat laat.
ReagerenSuus30 november 2024 om 20:52Als je veel zwelling hebt, kun je beter wel nu bellen!
Reageren
Voordat je daar straks nog meer problemen door krijgt.Mart20 december 2024 om 21:46Hoi Linda bij mij was mijn voet tot mijn knie ook heel veel met vocht en dik , hoog leggen dat is het enigste wat je kan doen . Ben al een paar maanden verder en als ik een stuk te ver loop word het nog dik . Ik had gelijk een fysio eerst thuis en daarna naar fysio toe maar dit gaat jammer genoeg best lang duren
Reageren