Zoeken Vraag het forum

wakker worden tijdens operatie

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • frauwke

Wat ik me af vraag is of er hier soms mensen zijn die tijdens hun operatie wakker zijn geworden? En dan bedoel ik een operatie onder volledige narcose?

Ik vraag dit omdat ik afgelopen donderdag ben geopereerd aan mijn amandelen en op een gegeven moment ben ik beginnen kokhalzen en hoorde toen de arts zeggen van die heeft precies de hik. Maar iets later hoorde ik weer helemaal niets meer.

Heeft iemand hier ervaring mee? En zo ja hoe zijn jullie daar mee omgegaan en wat hebben jullie gedaan ermee?

groetjes
    frauwke

2 reacties
    Reageren
    monique

ja ik ben tijdens mijn keizer snee wakker geworden
    kon niks zeggen was dus verlamd
    voelde toen ze alles dicht maakten,de pijn was zo hevtig dat ik denk ik bij mezelf bewusteloos ben geraakt,denk te weinig narcose toe gedient gekregen maar wel een grote fout vind ik
    hoeft niet hoor ,moest wel eens een ader laten verwijderen en toen ben ik 3 uur onder narcose geweest,en niks gevoelt!!!

Reageren
    malsamkreda

Ik ben tijdens een operatie nooit wakker geworden. Had wel dat als ik vlak na de operatie wakker werd en even snel weer in slaap viel… dat ik daarna dacht dat ik tijdens de operatie wakker was geworden, terwijl dat dus vlak erna was.

Reageren
Reageer op: wakker worden tijdens operatie
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.