Aambei wegsnijden

Hallo allemaal!
    Ik probeer nog maar een berichtje hier, want ik kan nergens ‘lotgenoten’ vinden. En daar hoop ik wel op 🙂
    Ik heb 9 maanden geleden een aambei laten wegsnijden. Het litteken zit precies op mijn kringspier. Het is een klein litteken, maar veroorzaakt nog steeds een ‘knijpende’ pijn.
    Ik heb het litteken bij de Proctos kliniek laten controleren. Er zit geen fisuurtje ofzo, het litteken ziet er mooi uit. Zij denken dat de pijn met de tijd weg slijt. Daar vertrouw ik ergens wel op, maar, na 9 maanden word je ook wel een beetje zat van de pijn in je anus.
    Ik heb best al wel wat crèmes en dingen geprobeerd.. misschien helpt het niet perse voor de genezing maar maakt het litteken allicht wat soepeler. Ik heb al wel gemerkt dat de pijn voornamelijk komt door hoe het litteken valt. Als ik goed ben uitgepoept valt hij precies op de kringspier. Als ik mijn bekkenbodem aanspan en het litteken omhoog trek voel ik het niet, als ik niet goed ben uitgepoept voel ik het litteken ook niet. Wel dat ik nog niet ben uitgepoept, maar het litteken snijdt dan niet. Beetje vage omschrijving misschien maar kan het niet beter uitleggen :). Als ik lig voel ik het ook niet.
    Het ontstaat dus echt door de druk van die kringspier.
    Mijn vraag; heeft iemand hier ervaring mee? En kan iemand zijn of haar verloop delen? Of misschien heeft iemand een tip.
    Groetjes Fleur

Reactie
Reageer op: Aambei wegsnijden
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief