Zoeken Vraag het forum

operatie onder algehele narcose

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • kato

best heer/mevrouw, donderdag word ik geopereerd, ik vind dit verschrikkelijk. ik ben 15 jaar en dit is mijn eerste operatie in mijn leven. ik heb ook nog niet veel informatie gekregen vanuit het ziekenhuis. mijn vrienden zeggen dat het echt heel naar is om ineens weg te vallen en dan weer wakker te worden. kan iemand mij misschien uitleggen wat er stap voor stap gebeurt totdat ik mijn ouders weer zie. en is de kans groot op misselijkheid na een operatie. ( hij duurt 1,5 uur )

5 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Je bent onder narcose voordat je het weet. Daar krijg je echt niet veel van mee. En misselijk worden doet ook niet iedereen. Probeer je er niet zo druk over te maken

Reageren
    Kato

dus als ik gewoon aan iets leuks denk is het zo voorbij en lig ik zo weer op de uitslaapkamer om rustig bij te komen. Ik ben namelijk bang dat ik in paniek raak en dan heel gestresst weer uit de operatie kom.

Reageren
    John (moderator)

Maak je geen zorgen. Het is net alsof je gewoon wakker wordt nadat je hebt geslapen

Reageren
    Kato

bedankt voor de snelle reactie, k ga nu gewoon rustig de operatie in. En weet een beetje wat er gaat gebeuren bedankt!!!

Reageren
    Peter

Ik heb echt hele zware operaties ondergaan, maar zoals Tandor zegt, je merkt er niks van.
    Je gaat snel slapen en wordt heerlijk wakker alsof je nog moe bent en nog wel even door wilt slapen.
    Lekker uitslapen dus en als je eenmaal goed wakker wordt, dan komt het personeel je wat te drinken brengen.

Reageren
Reageer op: operatie onder algehele narcose
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

3 min leestijd

Anticonceptie en hormonen: welke past bij jou?

4 min leestijd

Hoe groot is de kans op een zwangerschap?

4 min leestijd

Seks tijdens de zwangerschap: wat verandert er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.