- kato12 maart 2018 om 22:52
best heer/mevrouw, donderdag word ik geopereerd, ik vind dit verschrikkelijk. ik ben 15 jaar en dit is mijn eerste operatie in mijn leven. ik heb ook nog niet veel informatie gekregen vanuit het ziekenhuis. mijn vrienden zeggen dat het echt heel naar is om ineens weg te vallen en dan weer wakker te worden. kan iemand mij misschien uitleggen wat er stap voor stap gebeurt totdat ik mijn ouders weer zie. en is de kans groot op misselijkheid na een operatie. ( hij duurt 1,5 uur )
5 reactiesReagerenJohn (moderator)
12 maart 2018 om 22:59Je bent onder narcose voordat je het weet. Daar krijg je echt niet veel van mee. En misselijk worden doet ook niet iedereen. Probeer je er niet zo druk over te maken
ReagerenKato12 maart 2018 om 23:13dus als ik gewoon aan iets leuks denk is het zo voorbij en lig ik zo weer op de uitslaapkamer om rustig bij te komen. Ik ben namelijk bang dat ik in paniek raak en dan heel gestresst weer uit de operatie kom.
ReagerenJohn (moderator)
12 maart 2018 om 23:24Maak je geen zorgen. Het is net alsof je gewoon wakker wordt nadat je hebt geslapen
ReagerenKato12 maart 2018 om 23:31bedankt voor de snelle reactie, k ga nu gewoon rustig de operatie in. En weet een beetje wat er gaat gebeuren bedankt!!!
ReagerenPeter14 maart 2018 om 02:42Ik heb echt hele zware operaties ondergaan, maar zoals Tandor zegt, je merkt er niks van.
Reageren
Je gaat snel slapen en wordt heerlijk wakker alsof je nog moe bent en nog wel even door wilt slapen.
Lekker uitslapen dus en als je eenmaal goed wakker wordt, dan komt het personeel je wat te drinken brengen.