- Anoniem9 april 2016 om 04:42
Goedenavond doktor, ik heb een staafje in mijn arm zitten een implanon maar de dokter zei dat ik na 4 jaar terug moest komen om het te verwisselen. Nu lees ik op het net dat dit anticonceptiemiddel na 3jaar is uitgewerkt, maar op een site stond dat de eisprong na 3 jaar nietmeer geremd word maar het baarmoederslijmvlies word wel moeilijk doordringbaar. Ik heb dus in het 4e jaar dat ik dit heb een aantal keren seks gehad met mijn partner en hij is vaker in mij klaargekomen, ik heb nu al bijna 3 weken bloedverlies heel vervelend sommige dagen heb ij gewoon afscheiding en dan heb ik de volgende dag weer lichtelijk bloed. Heeft u een idee wat er aan de hand kan zijn en kan ik ook zwanger zijn nu?
2 reactiesReagerenJohn (moderator)
9 april 2016 om 08:52Moeilijk om daar zo antwoord op te geven. Ik denk vanwege de bloedingen niet meteen aan een zwangerschap. Maar dat kun je alleen maar achterhalen met een zwangerschapstest. De bloedingen kunnen ook ontstaan omdat het staafje is uitgewerkt
Reageren
Je moet in ieder geval zo snel mogelijk naar de dokter om het staafje te laten verwijderen en een nieuwe te laten plaatsen.Kim6 februari 2026 om 05:05Goedenavond ik heb mijn inplanon sinds. 6 september 2025 3 jaar nu is die dus een tijdje verlopen ik heb. 3 weken bloed verlies gehad heftig weinig steeds wisseling gisteren laats bruin geel bloed afscheiding verloren met slijm nu in eens heb ik rekbaar slijm draaderig slijm online staat vruchtbaarheidslijm kan je me info geven en hoe ik weet wat wat is
Reageren