- Anoniem16 februari 2015 om 19:11
Ik heb nu 3 weken de Implanon. De eerste week ongesteld geweest, dan een week niet, en toen weer een hele week ongesteld. Het is ook heel hevig en ik voel me er erg beroerd bij. Is er iemand die dit ook heeft gehad? en gaan de bloedingen over? Als het over 2 maanden nog niet verbeterd is laat ik hem denk ik gelijk verwijderen. Ook lees ik reacties waarbij mensen de pil erbij krijgen, maar helpt dit dan ook? en is dit voor een paar maanden of voor 3 jaar?
2 reactiesReagerenJohn (moderator)
16 februari 2015 om 23:25De eerste weken is dat niet zo vreemd. In de regel gaan die bijwerkingen ook weer over.
ReagerenAnoniem7 maart 2015 om 14:45Hey, ik heb de implanon een jaar in mijn arm gehad. Ik ben heb een jaar bijna non stop bloedingen gehad. Sommige dagen als echte menstruatie, sommige dagen minimaal…..af te doen met een paar inlegkruisjes per dag. Omdat seks met mijn man er onder leed heb ik besloten het staafje er uit te laten halen en over te stappen op de nuvaring. Die me toen goed beviel.
Reageren
Ik zou het als ik jou was wel even de tijd geven om je lichaam te laten wennen! Bekijk het over een half jaar.
Sterkte!