- Anoniem18 mei 2015 om 08:10
Hallo,
Ik ben een vrouw van 63 jaar. In september 2014 heb ik een longonsteking gehad en sindsdien voel ik me niet meer zoals voorheen. Ik voel me sinds die tijd ontzettend verkouden, maar ik hoest/nies bijna nooit en ik snotter nooit. Hierdoor voel ik me ontzettend beroerd, pijn bij de longen en op de borst. Sinds een een maand is mijn linker ooglid meer gaan hangen, de huid jeukt en is rood en het doet pijn. Ook voel ik mijn oog vaak ”trekken” en traant het regelmatig. Ik ben brildragend, al draag ik mijn bril niet altijd. Volgens de huidarts is het gewoon ouderdom, maar om die pijn maak ik me erge zorgen.
Ik rook al zeker 45 jaar, maar de laatste tijd doe ik dit steeds minder. Heeft iemand een idee van wat dit kan zijn? Bij mijn eigen huisarts word ik gewoon weer naar huis gestuurd.
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
18 mei 2015 om 10:14“gewoon ouderdom” dat is pas een domme opmerking.
Reageren
Ga terug naar de huisarts en vraag een verwijzing naar de KNO arts.Anoniem18 mei 2015 om 11:51Ja behoorlijk he, ik ben ongeveer 2,5 maand geleden al bij de KNO arts geweest, toen bleek alles gewoon normaal te zijn (geen snot oid in de holtes). Ik word continu van het kastje naar de muur gestuurd, vandaar dat ik mijn verhaal op dokter.nl kwijt wilde.
ReagerenJohn (moderator)
18 mei 2015 om 16:08Er is nog een andere optie. De longarts. Het zou kunnen dat het een gevolg is van de longontsteking. Vraag dan om een verwijzing naar de longarts. Er zal toch beter gekeken moeten worden waar de klachten vandaan komen.
Reageren