- Jan1 september 2018 om 19:03
Hallo,
Nu zo’n 3 maand heb ik last van mijn rechter oog, na verloop van tijd begint de linker ook.
Het begint in de ochtend al als ik wakker word, huisstofmijt en dergelijke zijn allemaal getest en negatief.
Ook heb ik een bezoek gebracht aan de oogarts, deze kon niks vreemds zien behalve milde blefaritis.
Instructies opgevolgd, dat is dus zo goed als weer weg, echter mijn klachten niet.
Ik maag genoeg vocht aan, andere aandoeningen zijn ook uitgesloten.
Ik heb vaak last van vel licht bv de zon, wind is ook funest, en ze zijn vaak rood.
De medicatie die ik nu gebruik zijn allergie oogdruppels en oogdruppels met een zout oplossing.Heeft iemand een idee wat dit kan zijn?
Sinds gister ben ik begonnen met Omega 3-6-9 te slikken, ik gebruikte al vitamine tabletten, deze heb ik even aan de kant gelegd anders word het zo veel…Hoor graag een reactie.
2 reactiesReagerenJan1 september 2018 om 19:56Aad Levi4 februari 2026 om 10:55Na een week tot 14 dagen lucovitaal ogen te hebben gebruikt heb ik zere ogen die behoorlijk “branden “
Reageren
Het begon rechts en is nu ook links.
Ik verdenk lucovitaal hier van, vandaag gestopt met deze supplement en hopelijk trekt het snel weg.