- Anoniem14 maart 2015 om 18:15
Betse, ik ben een jongeman van 21 jaar , ik heb sinds een aantal maanden Rare klachten aan mijn zicht , ik zie namelijk snelle bewingen nog op de zelfde plek terwijl deze al een aantal sec op een andere plek zijn .. bv. als ik mijn arm snel naar benden beweeg dan zie ik mijn arm op de plek naar waar ik hem beeweeg maar ook nog op de plek waar hij begon.; ik maak mij serieus zorgen , want ik ben naar de oogarts geweest en alles was in orde ik ben ook naar de neuroloog gweest voor een hersencan en alles was tip top. weet er iemand eventueel wat dit is want het beheerst momenteel mijn sociale leven. groetjes uit Belgie
Axel8 reactiesReagerenJohn (moderator)
14 maart 2015 om 18:48Dat is een vreemde klacht waar ik ook zo 1-2-3- geen antwoord op heb Axel.
Heb je voorafgaand aan de klachten een periode van stress en spanningen gehad?
Reageren
Gebruik je medicijnen, alcohol of drugs?
Speel je vaak/veel computergames?Anoniem14 maart 2015 om 19:20Beste tandor , ik gebruik geen drugs drink zelden alcogol, pak nu wel kalmeermiddellen omdat ik anders te hard paniekeer. omdat ik niet weet wat dit is. alvast bedankt om te reageren. groetjes Axel
ReagerenJohn (moderator)
14 maart 2015 om 19:31En hoe zit dat met de andere vragen?
ReagerenAnoniem14 maart 2015 om 21:54beste , tandor ik speel regelmatig games maar niet om te zegge ” te veel” ik heb wel veel stress gehad omdat ik 4 maal dit jaar voor de rechtbank ben moeten verschijnen. maar die stress is al heel mijn leven zo. Dus het zou me verwonderen moest het daarvan plots komen . groetjes
Reageren
AxelJohn (moderator)
14 maart 2015 om 22:15Hallo Axel
Omdat er toch al wat onderzoeken zijn geweest die niets hebben aangetoond, zou stress toch de oorzaak kunnen zijn.
Reageren
Het kan wel zo zijn dat je al lang stress hebt, maar ook voor je lichaam wordt er eens een grens bereikt en gaan er lichamelijke klachten door ontstaan. Misschien is het goed om dit toch eens met je huisarts te bespreken.Anoniem14 maart 2015 om 23:06Tzou me verbazen maar het zou natuurlijk ook kunnen bedankt tandor 😉
ReagerenAnoniem14 maart 2015 om 23:13Tandor heb je ooit nog al eens iemand gehad die de zelfde syptomen had , dat zou mij al geruster stellen wetende dat ik niet de enige ben die dit al eens heeft ervaren. Groetjes Axel
ReagerenJohn (moderator)
14 maart 2015 om 23:17Niet met precies dezelfde symptomen maar wel vergelijkbaar.
Reageren
Stress en spanningen kunnen de meest vreemde lichamelijke of psychische klachten veroorzaken. Oververmoeidheid zou ook nog een oorzaak kunnen zijn.