- Anoniem16 februari 2014 om 11:07
Nu al een aantal weken deze klachten. Tegen de avond of na een korte nacht, zwelt het bovenooglid van mijn rechteroog licht. Hierdoor kan het ooglid niet goed in de plooi terug klappen, en lijkt het oog iets te gaan hangen. Huisarts eerst een antibiotica zalf voorgeschreven, daarna een orale antibiotica. Blijkt weinig effectief. Nogmaals ik zie een sterk verband met vermoeidheid, echter waarom dit beperkt blijft tot het rechter oog is mij een raadsel. Voorheen nooit last van gehad.
Klinkt dit voor iemand herkenbaar?
Vriendelijke groet
4 reactiesReagerenAnoniem17 februari 2014 om 11:04Iemand enig idee, ik ben een hypochonder en maak me enigzsins zorgen?
ReagerenJohn (moderator)
17 februari 2014 om 18:18Het zou toch om een infectie kunnen gaan of een allergische reactie. Vraag de huisarts om een verwijskaart naar de oogarts.
ReagerenAnoniem19 augustus 2021 om 19:36Heeft u al iets gevonden hierop ik denk dat ik let hetzelfde zit ooglid valt niet in plooi waardoor ik constant mijn ooglid wil optrekken door met mijn wenkbrauwen te fronsen.
ReagerenAlana16 april 2023 om 22:11Ik heb hetzelfde probleem! Inmiddels al een oplossing gevonden?
Reageren