Hallo dames en heren
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. het begon zo: ik had 4 weken geleden een dikke darm ontsteking die werd behandeld met 3 daagse anti bioticakuur. Een week later kreeg ik in mijn beide ogen ineenkeer rode ogen. In de eerste week nam ik geen actie maar na de weekend begon ik mij eigen zorgen te maken. Dus ging ik maar naar de huisarts op dinsdag. ik kreeg toen een ooggel genaamd:fucithalmic die had ik tot zaterdag ingenomen 2keer per dag maar werd alleen maar erger dus het had niet geholpen.
Zaterdag avond belde ik de huisartspost op ik mocht komen en de arts zei dat ik een oogontsteking heb en de ooggel niet sterk was dus kreeg ik een oogzalf genaamd:chlooramfenicol
Die zalf heb ik tot vandaag dus Woensdag ingenomen het heeft bijna niet geholpen en de pijn wordt meer en ik zie steeds troebeler en waziger. ik belde vandaag mijn huisarts op maar ze hadden geen plaats tot na het weekend. nu weet ik niet wat ik moet doen. zal ik naar de huisartspost gaan of afwachten?
Alvast bedankt
Peter
Niet eerder plaats tot na het weekend met je klachten?
Ik zou toch maar een andere huisarts zoeken. Niet normaal
Dan zou ik inderdaad naar de huisartsenpost gaan.
Harstikke bedankt voor uw bericht. U heeft ook gelijk dat het niet normaal is ik wil ook naar een andere huisarts. Maar ik hoor verhalen dat als je naar een andere huisarts gaat dat de huisartsen met elkaar praten en mij zwart gaan maken of werkt het niet zo?
Moderator: Peter (huisarts)
Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!