Zoeken Vraag het forum

irritatie in mijn ogen en blaasjes op ooglid

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • mel

hallo ik heb sinds een paar dagen gevoel of er iets in mijn ogen zit een irritant gevoel.
    het begon in mijn rechteroog paar dagen geleden en sinds vandaag ook in mijn linkeroog,rare is dat het savonds opkomt of als ik moe ben en overdag is het er bijna niet..

4 weken geleden had ik kleine blaasjes op mijn ooglid klein plekje dacht eerst dat het eczeem was of iets van het krabben snachts in mijn slaap,het was bijna weg maar sinds een paar dagen is het weer terug..

denk dat het van het wrijven komt dat het allebei de ogen nu gevoelig zijn en heb nu ook een mini blaasje op mijn linkerooglid..

het is allemaal wat minimaal kwa blaasjes je moet wel echt goed kijken..
    maar laaste tijd erg last van puisten dus ziet alles er een beetje erg uit..

nou was ik op internet aan het zoeken en heb mezelf een beetje bang gemaakt,denk zelf nu dat het gordelroos is misschien zijn die puistjes dat ookwel? en op internet staat dat je meteen contact met je huisarts moet zoeken omdat het schadelijk kan zijn in je ogen.,
    alleen is het 2de kestdag en te vroeg.. moet ik de huisartspost bellen of gewoon wachten tot maandag de huisarts bellen?

denkend eraan maak ik het voor mezelf natuurlijk wel erger kan nu gewoon niet slapen van het irritant gevoel in mijn ogen..

2 reacties
    Reageren
    Els

Zolang er geen diagnose is gesteld en de oorzaak dus onbekend is, is het enige juiste advies naar de huisarts te gaan om de diagnose te laten stellen.

Het enige waar ik nu aan kan denken is een virus infectie, een herpes infectie of een hordoleum, oftewel een strontje.

Reageren
    Anoniem
Reageer op: irritatie in mijn ogen en blaasjes op ooglid
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.