- mark_a5 augustus 2010 om 07:16
Beste allemaal,
Ik ben een jongen van 25 jaar die soms drinkt en niet rookt en voldoende nachtrust heeft.
Gisteravond kreeg ik plots last van mijn zicht.
Ik kan het als volgt omschrijven; als iemand met een foto met een flits dicht bij je maakt; dan zie je een wazig beeld. Dit beeld had ik gisteravond de hele tijd. Ik kon op een gegeven moment geen tijdschrift meer lezen omdat dat zeer aan mijn ogen deed. Ook kon ik mezelf niet recht in de spiegel aankijken. Dit klinkt misschien gek maar ik bedoel; als ik normaal in de spiegel kijk, dan kan ik mijn beide ogen zien, nu kon dat niet.Weet iemand wat dit is ?
p.s. ik had ook last van misselijkheid ( overgeven ) en diarre1 reactieReagerenAnne5 augustus 2010 om 22:08Zoals je het beschrijft, lijkt het `t meest op een vorm van migraine met aura. Aura zijn de soort lichflitsen die je beschrijft. Was je toevallig erg moe en meer gespannen de laatste tijd? Maigraine is een soort acute vernauwing van bloedvaatjes in het hoofd waardoor het ineens minder goed kan gaan doen. meesatl heb je ook hoofdpijn bij migraine maar dat hoeft dus niet.
Reageren