Zoeken Vraag het forum

Draagtijd lenzen

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Beste lezer, ik ben vroeger rond mijn 3/4e begonnen met het dragen van een bril. Tot mijn 14e ging ik over op zachte contactlenzen. Ik merkte meteen dat ik een stuk meer kon zien dan met een bril en had ik veel minder hoofdpijn. Het enige nadeel is dat ik geen lenzen kan verdragen. Ik ben nu ruim 10 jaar verder en heb van alles geprobeerd, namelijk:
    – zachte lenzen
    – harde lenzen
    – hybride lenzen
    – sclera lenzen
    – lenzenvloeistof zonder conserveringsmidden
    – hylo comod oogdruppels
    – en nog veel meer
    Omdat ik een aardige cilinder heb van ongeveer -3,25 en een sterkte van +9 en +6,5 kan ik mijn ogen niet laseren. Ik weet echt niet meer wat ik moet doen want mijn kwaliteit van leven is met vlagen erg laag doordat ik letterlijk om de minuut m’n ogen moet bevochtigen of wrijven of wat dan ook.

Weten jullie iets wat mogelijk is? Misschien een lensimplantaat?

1 reactie
    Reageren
    Suus

Dat zijn toch echt vragen voor een oogarts en die is hier helaas niet aanwezig

Reageren
Reageer op: Draagtijd lenzen
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.