Zoeken Vraag het forum

Rood/ bruine vlek in oogbal

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Man30

Beste,
    Bij het checken van mijn ogen viel me een vlek in het oogwit op. Er zat altijd al een soort klein rood puntje/samenhang van adertjes, maar het lijkt nu net alsof de kleur eromheen ook een soort rode/bruine vlek is. Online lees ik over oogmelanomen dus ik maakte me een beetje zorgen.
    Ook lijkt het bij schijnen van licht alsof het iets verdikt is. Kan dit normaal zijn of toch beter om even naar de huisarts te gaan?

3 reacties
    Reageren
    Man30

Ik twijfel zelf zeg maar of de waas eromheen er altijd al zat of dat dat nu erbij is gekomen. Dank alvast voor het antwoord

Reageren
    John (moderator)

Ga dan naar de huisarts en laat ernaar kijken. Die kan dat beter bekijken en beoordelen dan aan de hand van een foto

Reageren
    Man30

Dank, zal ik doen

Reageren
Reageer op: Rood/ bruine vlek in oogbal
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.