Zoeken Vraag het forum

Flitsen en hoofdpijn

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo ik was net op de weg het rijden en er gebeurde me iets heel engs. Ik zag ineens flitsen, soort flikkerende storinf in beide ogen. Ik heb er ook hoofdpijn bij. De flitsen zijn voorbij gelukkig en heelhuids aangekomen maar de hoofdpijn is echt erg.. wat is dit

15 reacties
    Reageren
    Alyssa

Dat klinkt als migraine

Reageren
    Anoniem

Heb je dan ook last van flitsen?

Ik wil nu alleen maar in het donker zitte

Reageren
    John (moderator)

Dat zou dus een migraine aanval kunnen zijn. als de hoofdpijn blijft aanhouden neem dan even contact op met je huisarts

Reageren
    Anoniem

Hallo john ik heb even een dutje gedaan
    De hoofdpijn is iets minder maar wel aanwezig in de verte..

Reageren
    John (moderator)

Lijkt toch alleszins op een migraine aanval

Reageren
    John (moderator)

Heb je daar nooit eerder last van gehad? Ook niet van hoofdpijn?

Reageren
    Anoniem

John die flitsende zich heb ik weleens meegemaakt. Écht 1 keer per jaar ofzo ik schuif het dan af op teveel beeldscherm ed..alleen nooit in combinatie met hoofdpijn. Het is dan ook echt een zeurende pijn aan de voorkant van het hoofd.

Nu is die hoofdpijn weer ietje minder

Reageren
    Anoniem

Ik heb nooit veel hoofdpijn ofzo trouwens.

Reageren
    John (moderator)

Het kan een migraineaanval zijn geweest, maar ook spanningshoofdpijn. Je hebt nogal wat last van spanningen denk ik, als ik naar eerdere topics van je kijk

Reageren
    Anoniem

Ja dat ik een hypochonder ben is niet nieuw denk ik voor u 🙂 haha

Wat ik voornamelijk vervelend vind is meer het feit dat het in de auto gebeurde. Dat was nogal eng

Reageren
    John (moderator)

Dat kan ik me goed voorstellen. Had je kort daarvoor stress of spanningen?

Reageren
    Anoniem

Nou daar heb ik de laatste tijd weleens vaker last van. Ik heb voor de situatie wel flink gesport en daarna meteen een overleg, ik weet niet of dat er iets mee te maken heeft?

Reageren
    John (moderator)

Ik denk dat het dan toch iets te veel van het goede is wat stress/spanningen betreft. Je krijgt zo niet de kans om even bij te komen van het sporten

Reageren
    Anoniem

Ik denk het ook john, even rustiger aan dus vanaf nu, hoofdpijn is overgings wel goed als verdwenen

Reageren
Reageer op: Flitsen en hoofdpijn
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.