Zoeken Vraag het forum

Ruis voor ogen

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Rudy

Hey allemaal

Aangezien ik nogal snel panikeer bij lichamelijke klachten en het vandaag zaterdag is, dacht ik eens mijn verhaal hier te doen.

Sinds deze ochtend zie ik namelijk kleine zwarte vlekjes voor mijn beide ogen. Het lijkt een beetje op die testbeelden van vroeger. Ik heb het echter enkel wanneer ik binnenzit en niet als ik buitenga.

Verder had ik ook wat druk op mijn hoofd, maar dat komt hoogstwaarschijnlijk door gespannen nekspieren.

Ik vroeg me af of iemand dit herkende

Alvast bedankt

1 reactie
    Reageren
    Anoniem

ik zie sinds donderdag ook een ruis, maar het zijn geen zwarte vlekjes. Het is een flikkerend, statisch beeld, dat lijkt op visual snow. Heb je toevallig ook last van tinnitus?

Reageren
Reageer op: Ruis voor ogen
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.