- Anoniem30 november 2019 om 10:47
Goedemiddag
ik heb een kleine versterking aan mijn ogen waardoor ik eigenlijk een bril nodig heb die draag ik overigens bijna niet.
ook zie ik vaak vlekjes en pixels.
mijn vraag is of het eten van een halve wortel per dag deze problemen kan verbeteren ?
4 reactiesReagerenJohn (moderator)
30 november 2019 om 13:01Wat dacht je ervan om de bril die je nodig hebt ook eens goed te gaan gebruiken ??
Reageren
Wortels helpen daar niet tegenAnoniem30 november 2019 om 17:06Oke zal ik doen maar ik was ook vergeten te zeggen dat ik gevoelig ben voor licht van bijvoorbeeld een auto waar kan dat vandaan komen?
ReagerenJohn (moderator)
30 november 2019 om 17:20Ook dat heft met je ogen te maken. Meer mensen hebben hier in het donker last van
ReagerenCatootje30 november 2019 om 20:29In wortelen zit caroteen, wat goed voor je ogen is maar er zijn nog veel meer stofjes die belangrijk zijn voor je ogen, zoals vitamine B, taurine en luteïne en indium. Oogproblemen kunnen ook te maken hebben met de inwendige organen, zoals de lever. En een lichte scheefstand van de atlas werkt door in je hele lichaam en ook je ogen. Een atlascorrectie kan bij sommige problemen verlichting geven. Electromagnetische velden werken verstorend op je hele lichaam, wat ook klachten kan versterken.
Reageren