Zoeken Vraag het forum

Klein rood verheven(?) vlekje in oogwit

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Ik ontdekte het vandaag. Als ik er overheen ga met mijn vinger voel ik geen verheven plekje. Als ik in de spiegel kijk lijkt het wel zo te zijn..
    Mn oog doet geen pijn, is wel een beetje droog maar dat is die andere ook. Als ik google kom ik gelijk uit op een tumor in mn oog.. Moet ik me zorgen maken???

5 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Moeilijk om daar zo iets over te zeggen. Op een tumor lijkt het in ieder geva zeker niet.Ga naar de huisarts en laat ernaar kijken

Reageren
    Kain

Dat licht rode vlek je op je foto heb ik zelf ook al een lange tijd. Volgens mij is het niets iets om je zorgen over te maken.

Reageren
    iemand
    1. ik ben zo juist ervoor naar de huisarts geweest het ks niks om je zorgen over te maken alleen als het veder groeit naar je pupil ik zoj er een foto van maken en dan kijken na een halfjaar is het gegroeit zo nee dan moet je er niet veel zorgen over maken
    Reageren
    Anoniem

Hoi ik heb meer dan een half jaar een rood vlekje in mijn oog.
    Is het gevaarlijk?

Reageren
    Juul

Goedemiddag,

Ik ben benieuwd of hier nog iets uitgekomen is?
    Ik ervaar nu zo’n zelfde plek op mijn oog maar kan helaas pas over een week terecht bij de huisarts.

Reageren
Reageer op: Klein rood verheven(?) vlekje in oogwit
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.