- Anoniem5 september 2018 om 18:31
Ik ontdekte het vandaag. Als ik er overheen ga met mijn vinger voel ik geen verheven plekje. Als ik in de spiegel kijk lijkt het wel zo te zijn..
Mn oog doet geen pijn, is wel een beetje droog maar dat is die andere ook. Als ik google kom ik gelijk uit op een tumor in mn oog.. Moet ik me zorgen maken???Bijlagen:
5 reactiesReagerenJohn (moderator)
6 september 2018 om 02:11Moeilijk om daar zo iets over te zeggen. Op een tumor lijkt het in ieder geva zeker niet.Ga naar de huisarts en laat ernaar kijken
ReagerenKain6 september 2018 om 09:28Dat licht rode vlek je op je foto heb ik zelf ook al een lange tijd. Volgens mij is het niets iets om je zorgen over te maken.
Reagereniemand10 december 2019 om 15:44- ik ben zo juist ervoor naar de huisarts geweest het ks niks om je zorgen over te maken alleen als het veder groeit naar je pupil ik zoj er een foto van maken en dan kijken na een halfjaar is het gegroeit zo nee dan moet je er niet veel zorgen over maken
Anoniem10 maart 2022 om 09:54Hoi ik heb meer dan een half jaar een rood vlekje in mijn oog.
Reageren
Is het gevaarlijk?Juul16 juni 2023 om 12:52Goedemiddag,
Ik ben benieuwd of hier nog iets uitgekomen is?
Reageren
Ik ervaar nu zo’n zelfde plek op mijn oog maar kan helaas pas over een week terecht bij de huisarts.