Zoeken Vraag het forum

Proptosis, uitpuilende oog. Wat kan ik doen?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Aliha

Lieve Lezers,

Sinds enkele maanden puilt mijn oog iets wat uit. Opvallend voor diegene die mij kennen. Ik heb veel hoofdpijn en pijn achter mijn oog. Op sommige momenten gaat mijn zicht ook achteruit.en heb ik soms momenten dat ik door een gebroken glas kijk.

Inmiddels heb ik een CT scan gehad waaruit blijkt dat mijn oog idd wat na voren staat. Ongeveer 2mm.

Maar er was verder niets te zien. Dit heb ik gedaan via KNO arts omdat ik regelmatig last van mijn neus en oor heb.

Nu de uitslag negatief is, geen ontstekingen geen opvallendheden. Heeft de KNO arts gezegd dat hij er verder niet veel aan kan doen.

Toch heb ik er veel last van. Nu begint het draaien van mijn oog ook pijnlijk te worden sinds een weekje.

Welke vervolg stappen zou ik kunnen bespreken? Want het zit mij niet lekker. Ik blijf pijn houden achter mijn oog en rondom mijn neus en oor aan de kant van mijn uitpuilende oog.

Reageer op: Proptosis, uitpuilende oog. Wat kan ik doen?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.