- yaeell200025 juni 2018 om 12:47
Ik heb ongeveer 2 weken geleden voor het eerst xtc gedaan. Het waren best goede pillen. In het begin had ik 1/3 pil, toen voelde ik niks en nam ik een uur later nog 1/3 pil. Daarna voelde ik het wel. Toen ik die avond thuis kwam zag ik op alle muren waar ik naar keek allemaal dansende vlekken, ik dacht dit is normaal want het kan een effect zijn van de xtc. de dagen erna toen het dus al uitgewerkt was zag ik steeds in het donker en als ik mijn ogen dicht deed, soms dansende witte en zwarte vlekken die dan weer weggingen en daarna weer terugkwamen. Ik dacht er in het begin niet zoveel over na maar nu heb ik het al 2 weken en t wordt niet minder alleen maar erger. Het begint met een klein bewegend lichtpuntje en uiteindelijk worden het allemaal bewegende witte en zwarte vlekken.
Ik zou graag willen weten of iemand hier meer over weet hoe dit kan en of het weer weggaat. Of misschien dat ik er zelf iets aan kan doen of de dokter bijvoorbeeld.
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
25 juni 2018 om 12:51Ik zou toch maar eens naar de huisarts gaan met die klachten.
Reageren
Ik vraag me af of het “best wel goede pillen” waren…yaeell200025 juni 2018 om 12:56John (moderator)
25 juni 2018 om 13:00Dat werkt niet bij iedereen hetzelfde hoor
Reageren