Zoeken Vraag het forum

witte dansende vlekken zien in het donker

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • yaeell2000

Ik heb ongeveer 2 weken geleden voor het eerst xtc gedaan. Het waren best goede pillen. In het begin had ik 1/3 pil, toen voelde ik niks en nam ik een uur later nog 1/3 pil. Daarna voelde ik het wel. Toen ik die avond thuis kwam zag ik op alle muren waar ik naar keek allemaal dansende vlekken, ik dacht dit is normaal want het kan een effect zijn van de xtc. de dagen erna toen het dus al uitgewerkt was zag ik steeds in het donker en als ik mijn ogen dicht deed, soms dansende witte en zwarte vlekken die dan weer weggingen en daarna weer terugkwamen. Ik dacht er in het begin niet zoveel over na maar nu heb ik het al 2 weken en t wordt niet minder alleen maar erger. Het begint met een klein bewegend lichtpuntje en uiteindelijk worden het allemaal bewegende witte en zwarte vlekken.

Ik zou graag willen weten of iemand hier meer over weet hoe dit kan en of het weer weggaat. Of misschien dat ik er zelf iets aan kan doen of de dokter bijvoorbeeld.

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Ik zou toch maar eens naar de huisarts gaan met die klachten.
    Ik vraag me af of het “best wel goede pillen” waren…

Reageren
    yaeell2000

@Tandor ik bedoel best wel sterk sorry, mijn vrienden hadden meer genomen dan ik en zij hebben nergens last van daarom vind ik het zo vreemd

Reageren
    John (moderator)

Dat werkt niet bij iedereen hetzelfde hoor

Reageren
Reageer op: witte dansende vlekken zien in het donker
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.