- Anoniem14 juni 2018 om 10:22
goedendag,
werd in de ochtend wakker met een druk achter linkeroog, geen hoofdpijn. Als ik het moet beschrijven is het net alsof en met hand gedrukt aan de binnenkant van mijn linkeroog. Het druk zit meer aan de binnenkant achter me oog, dus tussen neus en oog achter ooglid zeurende druk kan ik ook wel zeggen. Wat kan dit zijn.
7 reactiesReagerenAnoniema14 juni 2018 om 11:01Kan het door moeheid zijn, maar vind raar dat aan 1 oog kan is . Is het nodig om aan de bel te trekken bij huisarts of zal het van zelf overgaan?
ReagerenJohn (moderator)
14 juni 2018 om 12:17Moeilijk om daar zo zonder enig onderzoek iets over te zeggen. Ga even naar de huisarts en laat ernaar kijken.
ReagerenAnoniem14 juni 2018 om 12:46Kan er een ernstige achterliggende oorzaak zijn bij zo een klacht of niet? Ik ben namelijk op vakantie vandaar ook hier mijn vraag, omdat ik niet langs mijn huisarts kan gaan. Is het om zorgen te maken ? K zelf dacht meer aan moeheid een beetje hoofdpijn .
ReagerenJohn (moderator)
14 juni 2018 om 13:09Ik denk niet meteen aan iets ernstigs…ben je verkouden geweest?
Reagerenanoniem14 juni 2018 om 13:50Nee , maar voelde me gister avond niet zo lekker. Hoofdpijn duizeligheid vermoeidheid. En een beetje schorestem heb ik nu oppeens maar geen griep vertstopte neus
ReagerenJohn (moderator)
14 juni 2018 om 14:00Dan zou het een virusinfectie kunnen zijn misschien toch een aankomende verkoudheid of griep
ReagerenNancye25 juni 2018 om 13:34Ik heb deze pijn aan beide ogen en nu al 5,5 jaar zonder oplossing. Dus als iemand weet wat het kan zijn, hoor ik het graag. :(.
Reageren