Zoeken Vraag het forum

Ogen donkerrood na oogoperatie

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anouk

Ik heb een strabismus operatie gehad 3 dagen geleden, en mijn rechteroog is al iets minder rood geworden maar mijn linker oog is donkerrood en het lijkt net alsof er een soort vliesje op zit die elk moment kapot kan gaan. Ik heb er opzich niet heel erg last van ondanks de natuurlijke pijn die je na een operatie kan verwachten maar omdat mijn ogen allebei tegelijk zijn gedaan en het ene oog er veel beter uit ziet dan de andere maak ik me toch zorgen. Is dit gewoon een adertje dat gesprongen is of een ontsteking? Ik moet over 4 dagen naar het ziekenhuis voor na controle maar ik twijfel of ik niet eerder heen moet gaan.

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Neem eerder contact op of ga even naar de huisartsenpost

Reageren
Reageer op: Ogen donkerrood na oogoperatie
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.