Zoeken Vraag het forum

verschillen in oogmeting

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • erik1965

Ik heb op dezelfde dag 2 oogmetingen laten doen maar ga nu vergelijken en zie dat er toch best wel verschil tussen zit. De eerste meting was bij hans anders en de tweede was bij specsavers.

We hebben bij specsavers de bril laten maken omdat die het mooiste montuur had, maar ik vraag me nu eigenlijk af welke meting juist is?

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Daar zal niemand je zo antwoord op kunnen geven,tenzij je een oogmeting bij de oogarts laat doen

Reageren
    Erik1965

Ze lijkt alles goed te kunnen zien. Is het verstandig om de meting nog eens over te doen bij een oogarts? Ze is 14 jaar oud.

(Aan linkeroog syndroom van Duane, maar daar heeft ze verder geen last van)

Reageren
    John (moderator)

Een van de twee metingen is niet correct. De vraag is alleen welke…ik zou voor een nieuwe meting naar de oogarts gaan.

Reageren
Reageer op: verschillen in oogmeting
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.